dijous, 28 de desembre del 2017

la boheme








Tinc un molt bon amic gran expert en musiques i en operes que sempre diu que ja n’està fart de Traviates, Rigolettos, Trovatores, Bohemes i Carmens, jo quan l’escolto li dono la raó ja que sempre estem escoltant i veient el mateix però quan em cau una Boheme a mà no em puc resistir a l’impuls de veure-la perquè és un argument que l’entenc i m’atrapa i també perquè es curta, o sigui que te la durada que li correspon, cosa ben estranya en el món de l’opera i sobre tot per la portentosa musica de Puccini.

Aquesta nova versió del ROH és molt més que correcte una presentació escènica elegant, bonica i molt fidel, els cantants lluiten amb bravura tant en la part de actuació com la canora, me’ls he cregut i m’han emocionat, que més puc demanar en una de les ultimes operes que veure abans de que acabi l’any.

Achimdanke.

DVD - LA BOHEME - 2017 - 9 /10 - ROH - Antonio Pappano, Richard Jones - Michael Fabiano, Nicole Car, Mariusz Kwiecien - Simona Mihai