dilluns, 3 d’abril del 2017

lucia di lammermoor





Una funció que no vaig veure en el seu moment y que ara he pogut recuperar gracies al mon del DVD, res no m’havia perdut, una funció més i para de comptar.

Flórez cada dia m’agrada menys en aquest repertori que deu nostre senyor no l’ha cridat per donar-hi gloria, un quart acte en el que no emplena d’emoció per molts esforços interpretatius que faci. 

Caria de veu important però sense matisos per culpa d’una interpretació estereotipada i afectada.

Mosuc no em transmet el que una bona Lucia deu fer per culpa d’una veu impersonal i massa pendent de no esgarrar-la, no es intuïtiva ni s’arrisca.

Dins de la grisó generalitzada la posta en escena de Michieletto és el que ha fet que no m’adormis al sofà.

DVD - LUCIA DI LAMMERMOOR - 2015 - 6 /10 - Liceu - Marco Armiliato, Damiano Michieletto - Elena Mosuc, Juan Diego Flòrez, Márco Caria