dimarts, 17 de maig del 2016

eurovision song contest





I de nou amb la cita anual amb aquesta festa de la musica que m’ha acompanyat tota la meva vida juntament amb la del Festival de Sanremo, mai et sens defraudat ja que just et dona el que esperes, cada any amb més innovacions tecnològiques per part de zona audiovisual i sempre amb petites sorpreses que desprès s’esvaeixen en el transcorre del temps.

Com quasi sempre les meves valoracions no coincideixen gaire amb el resultat final de les  puntuacions del jurat i aquest any també del públic de tot Europa, però això és molt bo, les discrepàncies et fan rumiar i a la fi afinant els teus gustos personals.

La cançó guanyadora d’aquest any pel meu gust es molt fluixa i desprès d’escoltar-la tres vegades encara no li trobo el què, ara bé com sembla ser que la lletra es una revindicació política contra la Rússia de Stalin per unes deportacions massives de persones d’una raça determinada amb el conseqüent dolor i patiment que comporta, hi estic d’acord amb el premi, al capdavall les cançons són musica i text.


I així anem i fins l’any vinent.




TV - EUROVISION SONG CONTEST - 2016 - 8/10 - Stockholm, Suecia