divendres, 20 de juny del 2014

catalunya creativa

Una mostra què degut al esplendorós nom que li han engiponat se’m queda molt curta. Unes quantes peces són interessants per la seva originalitat i que han fet que els hi prestes la meva atenció amb admiració per el artista creador i cercador de nous camins. Moments difícils els del món actual del art, on sembla que ja tot està dit, fet i beneït. Ahir mateix em van enviar el catàleg de la fira de Basilea, una de les més importants i influents del planeta i la veritat no hi ha gaire diferencia amb el que vaig veure aquest vespre al Arts Santa Mònica. A la mostra de la Rambla hi trobo a faltar aquella obra, solida, rotunda magnifica que em faci morir d’enveja o sinó caure de genolls davant la peça com a mostra de la meva admiració per el talent del artista. Això però ja quasi no passa mai el món del art també s’ha globalitzat i uniformat i desgraciadament unes obres s’assemblen irremeiablement unes a les altres.
EXPO - CATALUNYA CREATIVA - 2014 - 7/10 - Arts Santa Mònica