dimecres, 19 de febrer del 2014

museu de la ciència, un matí de criatures al cosmocaixa

Emmirallat per les fotografies que l’amic Josep va penjar fa pocs dies al FB em vaig preguntar què com era que jo mai havia visitat aquell lloc, que per les fotografies intuïa ple de sorpreses. Així que aquell mateix dia que vaig veure les fotografies penjades vaig decidir anar-hi ja!. Com dilluns aquella entitat esta tancada no em quedava més solució que apropar-m’hi aquest dimarts i clar dimarts feiner, col•legis mil, o quasi. Mai hagués imaginat lo gran que era aquell espai, creia que seria una mena de CaixaForum però per la ciència, i sorprès veig que és molt més gran, d’arquitectura majestuosa i espais immensos, molt apropiats pel que mostren i/o ensenyen, que ben mirat no és el mateix. He quedat meravellat perquè la ciència està presentada peça per peça com si d’una obra artística es tractés, clar que els artistes no fan res mes que copiar malament el que la natura sempre dinàmica ens mostra. Un mati de formes i colors i rodejat d’uns nens que no saben la sort que tenen de que els seus mestres els hi ensenyin un lloc tan espectacular bonic i científic com és aquest espai que la Caixa feia quan era una entitat molt diferent a la que és ara. EXPO - MUSEU DE LA CIENCIA - 2014 - 8/10 - CosmoCaixa