dijous, 27 de desembre del 2012

les misérables

Quan hi ha fam, un crostó de pa, un plat d’arròs bullit o una patata són suficients per amainar el dolor de la gana. Jo tinc gana de musicals passats al cinema. Des de fa més de vint anys se’n roden, com a molt, un cada any, l’any que hi ha sort, per això productes com aquest es tan ben rebut i el meu agraïment es màxim pensant sempre que es tracte d’un dels musicals més estimat i que més vegades he vist arreu del món. He tornat a escoltar aquestes musiques escoltades cents de vegades en els últims 25 anys, he plorat d’emoció gracies a les magnifiques interpretacions dels participants de la cinta, qui ho havia de pensar que aquella noia una mica descolorida de ‘Brakeback mountain’ em faria empassar els meus singlots d’emoció insuperable. Jo només penso quan llegeixo tantes critiques adverses que amb tota la merda que ens inunda les cartelleres de la ciutat carregar-se amb sanya aquest musical es de paranoia i el que mereixen és que mai més es torni a fer un musical de Broadway o West end al cinema.
LES MISÉRABLES 2012 10 http://www.imdb.com/title/tt1707386/?ref_=fn_al_tt_1

2 comentaris:

Miquel Àngel ha dit...

N l'he vista encara ja que deixaré passar un parell de dies i així no hi haurà tanta gent, però és cert que he llegit comentaris que no fan cap favor a la pel.lícula.
La qualifiquen de dolenta i avorrida.
Aniré a vorer-la i desprès ja opinaré.
Gràcies.

Justo ha dit...

Querido Julianen:

Estoy preparando una lista de las mejores películas de 2012 en opinión de los amigos blogueros y cinéfilos. Sería un honor contar con tu opinión porque sé que estás muy al día y tienes buen criterio.

En caso de que quieras participar, sería enviarme una lista de 1 a 10 películas, en orden.

Aprovecho para enviarte un abrazo y mis mejores deseos para 2013