dilluns, 1 d’octubre del 2012

el coratge de revelar-se

Una xerrada filosòfica que previsiblement ja es veia que d’una manera emmascarada acabaria sortint deu com destí final de tot pensament. Jo quan la paraula ‘deu’ surt a la taula prenc la decisió d’aixecar-me i fotre el camp. El Goya-Codorniu - vaja nom! – estava ple com mai havia vist, centenars de persones al carrer sense poder entrar a la sala. El fenomen Forcades és imparable, jo també hi he anat a treure el nas i poder opinar. Conclusions. És una dona d’una intel•ligència per captar el seu públic com poques vegades he vist, sap on ha de posar la dosis de cultura, sap on ha de ficar la conya i la ironia, fins i tot la manera de moure el cos amb tan pocs recursos atrau al públic. La gen ha rigut, l’ha aplaudit tota la xerrada tallant el fil de la conversa. És una dona culta i llesta, la millor política que te el nostre país en aquest moment. El dia que canvi de militància podria ser fins i tot cap de llista de qualsevol partit d’alta volada. I també una actriu boníssima sense passar per l’Institut del Teatre. XERRADA - EL CORATGE DE REVELAR-SE - 2012 - 6/10 - Teresa Forcades, Àngela Volpini, Laia de Ahumada, Lídia Pujol, Juan de la Rubia

3 comentaris:

Joaquim ha dit...

No ho acabo d'entendre, i què coi pinten Àngela Volpini, Laia de Ahumada, Lídia Pujol i Juan de la Rubia a la xerrada de la Forcades?
Saps una cosa?, Un dia vaig quedar-me enganxat davant la TV en una entrevista que li feien a BTV i vaig pensar el mateix que tan bé has expressat tu: el dia que aquesta dona es dediqui a la política, s'ho emporta tot per endavant i el dia que faci un programa de TV, la Rahola haurà de plegar.

Javier ha dit...

Crec que m'estic perdent alguna cossa, tinc de posar remei.

Florestán ha dit...

Lo siento, no puedo con las sotanas y los hábitos...me dan nauseas, vengan de donde vengan......
Es superior a mí....