dimarts, 19 de juliol del 2011

torrente 4


És la primera que veig d’aquesta sèrie, sempre m’havia deslligat del compromís per la repugnància que aquest personatge em fa, però avui m’he decidit i estic content d’haver-ho fet, la pel·lícula és en molts moments molt brillant, te molts minuts de gags ingeniosos i eficientment divertits, però el que més m’ha agradat es el personatge de Torrente, el director Segura ha captat l’essència del que és en realitat aquest país denominat Espanya. Tots els vicis i picaresca estan sota la pell de tal vil però seductor personatge.

TORRENTE 4
2011
8






3 comentaris:

Xavier ha dit...

Perquè ho dius tu i et crec, però em sento incapaç de mirar una filmació d’un hora i molt amb la (creia fins ara) grollera i esperpèntica manera de fer d’aquets personatge. També la passaré a la llista de pendents a mirar, però fins i tot al teu respectat criteri sempre quedarà relegada a les ultimes. Es que nen, aquest personatge en produeix arcades.
Una abrasada.

julianen ha dit...

Xavier, comprenc perfectament el que tu dius aquí que es un mínima expressió del que penses, pero un pais que te personatges com la Botella, la Aguirre, la Pajin, el Millet i vuitcents trenta més el infecte Torrente es queda curt, molt curt.

Anònim ha dit...

Vaig veure fa temps una de les primeres pel.licules i crec que no la vaig acabar de veure... i es que em passa el mateix que a Xavier....em produeix arcades. Intentarem revisar ara una d'elles. Una abraçada