dimarts, 4 d’agost del 2015

manon lescaut

Un Achimdanke que m’ha indignat estar per mes de dues hores maleint amb totes les forces que aquest estiu fatigós em deixen tenir, no és bo per la salut física però sí que ho es per la mental. De les veus nomes Kaufmann i Eiche m’han interessat, però tot el que es veu es tan vomitiu, ridícul i pretensiós que al tarat mental del Hans li deurien xiular les orelles. A Munic s’ho empassen tot, ni un sol xiulet ni un sol buuuu. Que vigili el Jonas amb el que tria perquè a la seva historia porqueries com aquesta no li fan cap be. Ja quan al començament vaig veure el quadrat de neó que enarcava l’escenari, ja vaig presagiar el pitjor. Un espant de lleig i mal parit. DVD - MANON LESCAUT - 2015 - 4/10 - Munich - Alain Altinoglu, Hans Neunfels - Jonas Kaufmann, Markus Eiche, Kristine Opolais