dimarts, 27 de gener del 2015

salome

I quina passada de intensa musica ens ha dut avui aquest Achimdanke, gracies a una dona directora que ha portat la musica amb tots els decibels que les meves castigades orelles necessiten. I sobre tot per aquesta desconeguda per a mi cantant Naglestad, la clàssica soprano que m’atrapa des de el primer moment, ho te tot, musicalitat, un color de veu preciós, ella també bonica de rostre i figura, bona actriu, s’ha atrevit amb el ball i vel rere vel ha marcat presencia escènica. Feliç també amb la resta del equip vocal amb la petita anotació que a mi els Herodes m’agraden amb un tipus de veu més crispada i potent. La funció no podia ser més vienesa perquè Klimt està per tot arreu, sempre he pensat que en l’estrena del jove Strauss els decorats devien ser més o menys amb aquestes estructures i colors. Salome és ‘one of my ten’ i avui poso a santa Catherine al costat de tantes bones homònimes que tinc al meu altar privat.
DVD - SALOME - 2015 - 9/10 - Wien - Simone Young - Catherine Naglestad, Tomasz Konieczny, Herwig Pecoraro, Elisabeth Kulman, Norbert Ernst