dilluns, 6 d’agost del 2012

ariadne auf naxos



Els experiments nomes m’agraden a la cuina i al llit, però les meves musiques que les deixen tranquil•les. Ahir a Salzburg van fer un assassinat musical, a quin cap d’ase si li podia ocorre fer la versió pèssima de l’Ariadna de 1912 en lloc de la divina de 1916. una de les meves operes favorites es va convertir en una tortura immensa i ara puc dir ben clar i en veu alta entre Chiquito de la Calzada i el actor còmic que van treure ahir els austríacs em quedo de lluny amb el primer. La Zerbinetta curta, quan tens al cap Edites i Nathalies, poca cosa hi ha a fer, la soprano brutejava, s’hagués pogut fer les arrels per la funció de la tele i el Jonas tot i més.
Vaig trobar tant a faltar al preciós paper del compositor que penso que nomes a les ratetes de hemeroteques poden quedar contentes amb un fiasco com aquest d’ahir vespre. De totes formes gracies tele estrangera per aquest regal gratuït.


TV
ARIADNE AUF NAXOS
2012
5/10
Daaniel Harding, Sveen-Eric Bechtolf - Jonas Kaufmann, Emily Magee, Elena Mosuc